понеделник, 27 ноември 2017 г.

ИСТОРИЯТА НА ВЧЕРАШНИЯ ДЕН

ИСТОРИЯТА НА ВЧЕРАШНИЯ ДЕН
проект на Номад Денс Академи-България
идея и реализация Галина Борисовас Александра Спасова, Вили Прагер, Ива Свещарова, Мирослава Захова, Нейтън Купър и Стефан А. Щерев

дизайн пердета Ева Гебрева
фотография тапет Ирена Цветанова

“Никога спомените не действат така силно, както в състояние на душевна слабост”.
Лев Николаевич Толстой

Между стени, завеси и тапети, шестима артисти битуват в пространството. Колко често се чувстваме самотни в присъствието на околните? Тръгвайки от дневниците на Лев Николаевич Толстой, Галина Борисова и екип от съратници изследват смирението на човешкото тяло, което евентуално в “идеална” среда, би могло да бъде доведено до състояние на облекчение и покой.

“Разумно или безсмислено е да се пишат дневници? Едва ли има по-деликатен въпрос. Повече от десет години аз търсих удовлетворителен отговор. Мисълта за това често ме мъчеше до такава степен, че в края на краищата реших да я изоставя. Но тя всеки път се възраждаше. И когато четях дневниците си, което вършех с удоволствие, ме спираха същите тези съмнения и същите изкушения да приключа с това занимание. Но всеки път, когато тетрадката ми свършваше, аз взимах нова. Като изключим някои писатели, които с откровенията си винаги са оставали в рамките на благоприличието, всичките писатели толкова са ме отблъсквали с автобиографиите си, колкото и са ме привличали. И извиквайки у мен едновременно възторг, но и ужас със своите чудни и долни признания, реших да се заема с историите и дневниците на свои колеги. Но деликатността да се вреш в носа на приятелите, ме отказа от това неразумно решение и сега мога само да си блъскам главата в стената и да отварям широко прозореца за повече въздух.”
Галина Борисова

Галерия Етюд, площад Журналист, ул. Цанко Церковски 34
Дати: 20 ноември 2017/19:30ч. (ПРЕМИЕРА)
16,17,18 декември  2017/19:30ч.

28, 29, 30 януари 2018/19:30ч.
22, 23, 24 февруари
моля, направете вашата резервация, местата са ограничени!
емайл: etudgallery@gmail.com


с финансовата подкрепа на Министерство на културата
фондация Етюд
в партньорство с галерия Етюд







Няма коментари:

Публикуване на коментар

ПРЕДПОЧИТАНИЯ ЗА ТАНЦ блог платформа с финансовата подкрепа на Национален Фонд "Култура"

    Автор Виолета Витанова Виолета Витанова е артист на свободна практика в областта на съвременния танц и пърформанс. Завършва магистра...